Правильне електроживлення

Ще одна порада-алгоритм від компанії "правильне електроживлення". 
Джерело тут: лінк

Дуже часто при споживанні і використанні електроенергії можна зіткнутися з тим, що її параметри є далекими від тих, що прописані в державних стандартах. Часто, саме підвищена або понижена напруга у мережі призводять до того, що електропристрої, які живляться від неї, виходять з ладу або навіть і ламаються.

Чому, сумлінно оплачуючи рахунки за електропостачання, ми отримуємо даний «товар» такої низької якості? Питання доволі риторичне, проте в будь-якому випадку, це потрібно вирішити.
Одним з варіантів такого вирішення є покупка стабілізатора напруги. Даний пристрій дозволяє «вирівняти» напругу до її нормального значення 220В.
Даному варіанту зазвичай слідують тоді, коли ситуація  є важкою і добитися покращення якості та параметрів струму від ОблЕнерго є дуже важко, або банально, у вас немає бажання і часу з цим «возитись», адже процедура ця доволі тривала і повільно просувається. 
У випадку, якщо все ж ви хочете добитись високої якості електроенергії в мережі ОблЕнерго, то публікуємо вам даний алгоритм, за яким приблизно і відбуватиметься даний процес:

Перш за все, потрібно подати скаргу в ОблЕнерго на дану проблему (в письмовому вигляді). На протязі двох тижнів, якщо жодних дій з боку даної організації не відбувається, необхідно подати повторну скаргу з вимогою вжити заходів. Крім цього, варто переслати копію скарги в ДержЕнергоНагляд. Після цього, на наступний день необхідно перетелефонувати в ДержЕнергоНагляд (ДЕН) і дізнатися реєстраційний номер вашої заявки. Тоді, коли ви дізнаєтесь цей номер, домовтесь із ДЕН щодо встановлення пристрою для заміру якості вашого струму.

Після цього, найближчим часом ДЕН приїжджає та встановлює даний пристрій. Він вимірює струм і на наступний день після цього вони забирають його назад на перевірку замірів. Крім цього, на протязі наступного тижня, ДЕН зідзвонюється з ОблЕнерго та передає їм акт щодо врегулювання і офіційного заміру показників. Також ДЕН відправляє запит у Регуляторну службу. Зазвичай, на протязі 2-4 тижнів ДЕН отримує дозвіл на проведення офіційної перевірки. Опісля, ДЕН, разом зі співробітниками ОблЕнерго встановлюють вже офіційний прилад для вимірювання параметрів та якості струму з мережі. Як і попереднього разу, на наступний день ДЕН забирає прилад та перевіряє його показники.

На протязі тижня, ДЕН направляє ОблЕнерго акт з вимогою усунення проблеми (якщо вони її звісно, зафіксують). Тоді ОблЕнерго відписує їм про те, що дана вимога є внесена в інвестиційний план  і на протязі 2 місяців буде вирішена. Зазвичай, цього повинно вистачати.

Проте у випадку, якщо за 2 місяці ніяких змін не відбувається, необхідно перевірити статус роботи ОблЕнерго щодо цього питання. Це робиться за допомогою запиту в НКРЕКП з питанням, чи внесений даний захід в інвестиційний план. Якщо виявиться що він навіть не внесений, телефонуємо в ДЕН з проханням про допомогу у вирішенні цього питання. ДЕН звертається з цим до ОблЕнерго, ОблЕнерго в свою чергу нарешті робить проект реконструкції (котрий мав бути ще 2 місяці тому). Приблизно на протязі 1 місяця цей проект розробляється. Для перевірки їх готовності варто телефонувати до головного інженера з питанням: «коли?». Якщо це не допомагає, телефонуємо в ДЕН з проханням запитатися «коли?». Після того, коли конкретна дата визначена, ОблЕнерго закуповує, планує, збирається, виїжджає та проводить реконструкцію мережі за допомогою власних ресурсів.
В результаті цих робіт, якість електроенергії має бути правильної якості та необхідних параметрів.

В даній справі потрібно запастись терпінням і наполегливістю, в словесні перепалки вступати не потрібно, це не допоможе. Старайтесь передавати всі ваші вимоги у письмовому вигляді – це є доказом того, що ви справді вимагали ЗАКОННОГО покращення якості електроенергії.

Сподіваємося, що все у вас вдасться, і ваше електроживлення буде лише Правильним!:)  

Comments