Якщо пошкоджена побутова техніка потребує негайного ремонту, наприклад, опалювальний котел взимку, то потрібно звертатись у відповідний сервісний центр для проведення діагностики на місці і відразу уточнити, що вам потрібен чіткий висновок про причину виходу з ладу електричних складових без слів "можливо", "ймовірно", "вірогідно", бо такі висновки відразу будуть розглядатись представниками енергопостачальника і в суді як припущення, які не можуть бути доказами. Потрібно, щоб представники сервісного центру оглянули місце підключення котла. Також буде корисною додаткова інформація у висновку, наприклад - спрацювання захисного варистора на платі живлення, вигорання електронних компонентів. Цю інформацію, а також серійні номери котла і плати керування потрібно вказати при складанні сервісним центром письмового висновку. Огляд місця підключення у висновку може бути потрібним для подальшої незалежної електротехнічної експертизи яка це вимагає. Така діагностика орієнтовно коштує 100-200грн. Представники сервісного центру вважаються спеціалістами при наявності в них документально підтвердженої відповідної кваліфікації, їхні висновки можуть виступати як докази в суді, а самі спеціалісти можуть бути залучені при розгляді справ у суді. |
Домашня сторінка > Що робити? > Якщо відбулося пошкодження побутової техніки через перепади непруги >
Звернення в сервісний центр
Selection | File type icon | File name | Description | Size | Revision | Time | User |
---|